torsdag 23 december 2010

23 dec - snälla tomten.

Åååh, jag skulle verkligen vilja sova, men det finns inte tid för det riktigt. Håller på med tvätt och när den är klar ska jag åka iväg till farfar för att hjälpa honom med lite julstök! Sofia har varit så söt och hjälpt mig med städningen här hemma så det behövs inte så jättemycket mer här, då kan man ju ta den lilla tiden man har kvar till att hjälpa farfar.

I morgon är det julafton, min julafton kommer troligtvis att bli väldigt kort och tröttsam. Det låter tråkigt men jag är i full fart med jobb, och i och med att jag jobbar natt så kommer jag behöva sova en del under julafton, men jag ska självklart vara vaken under julbordet och kalle anka, och såklart när tomten kommer! OM tomten nu kommer, jag kanske inte har varit tillräckligt snäll i år! huuuhuu.

Snälla tomten, jag har varit snäll, du får gärna komma förbi vid farfar (på eftermiddagwn) eller hos mamma (på kvällen) och har du inte tid med det så är jag flexibel och kan ta emot besök på natten också, men var så snäll och tajma in ditt besök mellan mina vårdbesök! Okej? Dåså!

Inga kommentarer: