fredag 24 december 2010

24 dec - God Jul!

Julafton 2010!

Och jag är jätte trött. Men det har varit en bra dag, men alldeles för kort! Snart är det dags att åka iväg till jobbet. Går av i morgon bitti klockan 7. Ska bli skönt att få sova! Men jag ska inte sova alltförlänge, tror jag.. Eller jag kanske tar mig en rövare och sover tills jag vaknar, eller nått. Tror ju inte att det kommer få hända haha.. Systeryster väcker mig nog!

Julafton so far har varit bra, var vid mamma en sväng tidigare idag (efter att jag sovit några få timmar) åt lite sen jullunch och sen iväg till farfar för att äta och få tomtebesök! La mig och vilade där en stund men det var svårt att slappna av så jag somnade inte. lär jag väl gruffa över i natt! haha. Nu är jag åter hos mammi igen och ska vara här tills jag ska åka till jobbet! Love mammi!

God Jul!

Inga kommentarer: