lördag 18 december 2010

18 dec - stör ej.

Oooo snön bara faller! och har gjort sen igår! Härligt som tusan. I dag har jag och sofia gått upp på högberget för att hämta bilen som blev kvar där över natten för att en viss syrra skulle till och ta sig en jävel eller två, haha. Nää vinkväll med flickorna tror jag att det hette! HAHA!

Men när hon kom hem i natt blev jag livrädd. Har nog faktiskt aldrig haft sån rädd-känsla i kroppen förrut. Hon försökte bara vara tyst och försiktig när hon kom hem men jag blev fullkomligt livrädd. Uscha! Men söt syster man har i alla fall. Trodde nästan att jag skulle bli rånad och mördad eller något liknande men det var bara syrran! helt tokigt, jag var ju för den delen helt borta i huvudet också.. Knappt vaken heller, så tokigt det kan bli!

Nåja, efter att vi hämtat bilen på högberget så stack vi i väg till ICA och handlade lite åt farfar som absolut inte skulle ut i snöovädret (men vi skulle ju absolut ut i ovädret hihi). När vi var färdighandlade åkte vi till farfar, var där en stund (läs; när vi blev utkastade) så åkte vi till pappa som bjöd på middag. potatisgratäng och kött! GOTT!

På väg hem till stan igen kom vi på att jag glömt Elliots koppel hos farfar!! GAAAAH!! SKIT OCKSÅ! Får åka och hämta det någon dag, tills vidare får vi klara oss med reserv-kopplet som finns hos mamma, men innan det kommer hit får Elliot springa lös! han är så duktig så...

Sofia och jag har myskväll nu. Stör ej.
Godnatt.

Inga kommentarer: