lördag 16 juli 2011

16 jul - cykel.

Har nu jobbat två nätter och har en natt kvar, sen är jag ledig en natt för att därefter jobba en natt. hade helst hoppat över måndagsnatten, men det är väl bara att jobba på.

Har eventuellt en fin cykel på gång, från en annons på blocket. Tyvärr är det en före mig så jag får troligtvis inte cykeln. skit också! jag som VILL HA den där cykeln. Vore riktigt nice med en cykel för att ta sig snabbare till jobbet och absolut snabbt hem från jobbet. Så man kan få lägga sig och sova så fort som möjligt. Aaaah.. härligt det. Men men, nu tappade jag tråden här, cykel var det.. Cykeln finns i västerås så skulle det bli aktuellt med att åka dit så blir det most likely en sväng till Ikea också.

Men åhååå vad jag vill ha den där cykeln... den borde bli min, thats the law.. hahaha..
Men nu blir det till att ta det lugnt och käka lite choklad (gottis!) innan jag drar mig iväg för att göra min tredje natt i rad..

Inga kommentarer: