lördag 2 juli 2011

2 jul - hänförd

Gårdagen var rolig utan att alls bli för mycket. Träffade bror och Tessan, och så kom Cilli hem till mig. Vi alla åt lite mat (gott gott) och pratade. Sen skulle brorsan och tessan iväg på eget galej och jag och Cilla fick roa oss själva. Vilket vi klarade av med högsta betyg lär jag säga. Åkte karusell också, virvelvinden.. inte gjort på flera år, och jag kan bestämt säga att det lär dröja ytterligare flera år innan det händer igen, om det någonsin kommer att hända igen! Så illa var det faktiskt, karuseller är verkligen inte "my cup of tea". Tänker inte gå in på några detaljer om gårdagens händelser hahaha, Men det var roligt! Behövligt!

Ikväll blir det nog lugnt, men man vet ju aldrig!

Och så mååååste det bli ett Dagens musiktips ocskå, det är ett riktigt hett tips!

Adele - Rolling In The Deep

Helt grym låt, sångerskan har en helskön och vacker röst jag är helt hänförd. Wow!

Inga kommentarer: