fredag 29 juli 2011

29 jul - tankenöt som jag är

Jag är rastlös som fan. Det kliar i mig.. Funderar på att ta mig en skön kvälls promenad.. Med musiken i lurarna så kommer det gå av bara farten. Har hittat massa underbar musik o lyssna på! En låt som är riktigt grym är ju "Still broken" med Plan Three och jag har även fastnat för Nickelbacks låt " Burn it to the ground". Min tänkar musik. älskvärt.

Funderar mycket just nu, på väldigt mycket.. Jobb, studier, nästa vecka, om en månad om 6 månader. baah. Det går inte. Får ta det lite som det kommer och självklart göra det bästa av det. Men jag hoppas ju såklart, hoppas så innerligt att det nästan gör ont..

Nej, jag kommer nog spendera resten av kvällen med mina tankar som den tvättäkta tankenöt jag faktiskt är. Fast det är nog ingen hemlighet.



Inga kommentarer: