söndag 3 juli 2011

3 jul - vilken gårdag, natt och dag!

OJ! vilken gårdags kväll, vilken natt och vilken dag det har varit!
Jag var mer inne på att ha en skön hemmakväll, eventuellt ha hemmakväll med mammi. Men så blev det inte! Syster tog bilen så jag höll mig hemma.. tills jag fick för mig att börja fixa håret och sminka mig, men inte för avsikt att gå ut busa. Men så blev det till slut. För Cilli blev också sugen trots att vi sagt att nej, det räckte med gårdagen.

Men det vart lugnare i går. Vilket var heeeeelt fine med mig.. Om jag inte hade gått ut i går så hade jag nog ångrat mig, för nu är det slut på Ludvika Festen för i år.. See you next year (maybe?!). Fick brorsan till att vinna mjukisdjur åt mig för jag var ju helt värdelös på det.. Hahaha!!

Sovit länge idag, gick upp halv 3 på eftermiddagen, då ringde mamma och väckte mig. Mammi har nyss varit här och stökat i mitt kök för det såg ut som ett bombnedslag, men inte nu mer tack vare mammi! Har käkat pizza, mmmmm mumma! Elliot är här också, han ligger o sover i sängen. Jag ska kasta mig in i duschen, fixa håret och sen är det jobb som gäller med uppställning klockan 21.00! Haha! jobbar fyra nätter i rad nu. Good luck! Ska lämna Elliot vid Anabanana också innan jobbet så han inte är själv den lilla räven! Hej hopp!

Inga kommentarer: