måndag 25 juli 2011

25 jul - OHYRA!

Jag är lite lätt irriterad. Jag vill fixa problemet NU! Har sovit hos Cilli natt för att jag klarar fan inte av kryp. That is my achilles heel! såg sent i går kväll att jag har besök igen, nå små svarta kryp, ser ut som att de ålar fram, bläää. blir nästan kräksjuk bara jag tänker på ohyran! För det är vad det är!

Och så dramatisk som jag är (host host) så tänker jag i panik att " ååå nej, måste jag flytta?" men jag gillar ju den här lägenheten, vill inte flytta.. orkar inte flytta... jag vill bo kvar med min underbara balkong"

Nej. kom hit nu fastighetsskötare och spreja lite mirakelspray så fixar det sig! okej?! Förresten, personen som tog emot mitt samtal om felanmälan verkade veta mycket väl vad det var för nå ovälkomna gäster.. KUL att de kan informera en.. personen ifråga tyckte att jag skulle "dra bort kylskåpet och kolla efter om de "ovälkomna gästerna" fanns där och även passa på att städa ordentligt.. Jag känner bara.. JAAHAAA så det handlar om att jag har det ofräsht! OKEEJ! jamen tack och förlåt det är såklart MITT FEL att det finns ohyra i (my guess) hela jävla fastigheten! BLAHAAAAAAAAAAAAAAA!

Inga kommentarer: