torsdag 6 september 2012

6 sep - underbart besked!

Okej. Idag kom beskedet. Godkänd i den sjukvårdsjuridiken. Fyfan va skönt och jag förstår inte hur jag kan ha dragit ut så länge på det. Men nu är det ändå avklarat och betyget finns där. Mohahaha. i dag är jag riktigt nöjd kan jag ta o tala om! Å den sista kompletteringen för en annan kurs är nu inlämnad men den antar jag att det kommer ta tid att få svar på, för den kompletteringen var på 10 sidor! huvva! Den uppgiften förstår jag absolut varför det tagit sån lång tid att få undanstökad. Tråkigare uppgift får man leta efter! Hoppas bara att jag klarar den!

Ska fortsätta med pluggandet av medicinsk terminologi nu en sväng innan jag ska åka in till stan för att pyssla om min lägenhet, den känner sig nog gaaanska bortglömd! Det är hög tid att den städas o fixas ordentligt nu. I morgon blir det lite festligheter med bästa Cilla. God mat o gott o dricka! MUMS!

Inga kommentarer: