lördag 8 september 2012

8 sep - Tåkke tooook!

Hahaha.. Cilla och jag igår. Det var bra roligt. Maten var visserligen sådär, meeen vi hade massa gott att dricka och det blev lite galet. Cilla kom hit, fixade i ordning det som behövde fixas (vart faktiskt ganska nöjd med sminkningen) och sen bar det iväg till Tant Selmas för lite mat. Maten var som sagt lite sisådär.. Men jag och Cilla var väl inte alltför brydda i det. När vi kände oss klara på Selmas så gick vi tillbaka till min lägenhet. Drack gott och skvallrade, och spelet upp and down the river spelades samt "jag har aldrig" haha. Så barnsligt roligt. Något jag borde ta med till grabbarna idag? hahahahahaha.. Det galna slog nog till lagom till den sista drinken var drucken. haha.. tåkke toook!

Neeej meningen med det här var ju att jag skulle städa. Men siddu det går inte för sig, för först kikade jag på film och så nu hamnade jag vid datorn! Ska fixa ihop lite saker här och sen skutta iväg mot sunnansjö!

Inga kommentarer: