söndag 9 september 2012

9 sep - Ett svidande erkännande!

Jag brukar aldrig bli direkt bakfull, av den anledningen att jag oftast dricker med måtta och så brukar jag sällan dricka sprit. Meeeen, gårdagen var ett undantag. Det svider lite att erkänna detta, men jag har varit bakfull.. iprincip hela dagen! Det blev alldeles för mycket minttu. Men och andra sidan, det blev nog lite för mycket för ganska många. Meeen ingen kan ju säga att jag är klen i alla fall. Jag och grabbarna började relativt tidigt ändå, och körde på hela kvällen. En vek dock av alldeles för tidigt, typ halv nio eller så.. resultatet av alldeles för mycket sprit på alldeles för kort tid!

Nåja, jag ska väl inte säga allt för mycket, jag fick som sagt var i mig ganska mycket minttu och annat smått och gott. Lyckades dock med att få fyra cider för en sketen liten shot minttu.. Haha bra jobbat där! Och så mycket som jag skrattade i går när vi spelade "jag har aldrig", var det nog vääääldigt längesedan jag gjorde. Hahaha...! Många intressanta diskussioner under kvällen plus några mindre roliga diskussioner. Men ibland måste man diskutera saker som man kanske inte tror sig behöva diskutera eller helt enkelt inte vill diskutera.

Dumt nog, lyckades jag somna en sväng på eftermiddagen/kvällen så jag lär väl inte lyckas somna i rättförs tid idag. Jag kanske borde passa på att plugga lite inför det där nedrans testet jag har i morgon i engelsk medicinsk terminologi. Jisses! Jag känner mig inte alls redo för det och jag har inte mycket till lust för att plugga.. Kaaan det bero på mitt svidande erkännande om bakfylla? haha

Inga kommentarer: