fredag 7 september 2012

7 sep - vänder kappan efter vinden!

Haha.. en sak jag tycker är väldigt skrattretande är fördomar. Och med fördomar kommer svängdörrar. Man vänder kappan efter vinden och fördomarna kommer och går.

Folk rynkar på näsan över en viss person, en viss sak som hänt på stan eller över ord som sägs. Men det sägs ju absolut ingenting om det där och då. Nej, först ska man rynka på näsan länge och väl för sig själv innan man kan yttra sig om det överhuvudtaget. Väldigt tråkigt.. Och ja, en smula löjligt är det ju.
Men men, slut på det där tragglandet! Fredag idag och så skall det förbli, i typ 10 timmar till i alla fall! Jag är väldigt nöjd över att det är Fredag idag. Ska träffa Cilla för lite god mat och det blir väl även en del gott o dricka också antar jag haha. Har en del goda cider på kylning och såklart min underbara passoa! Så gott så! Men, det är inte förens om några timmar, jag måste dona klart i lägenheten först, duscha och fixa i ordning mig lite. Det här med kläder är ju lite jobbigt. Vad ska jag ha för kläder på mig?!?! Vilket i-landsproblem! 



Inga kommentarer: