lördag 13 december 2008

13 Dec.

Yääääääääää! I`m a fighter! Jag tänker kämpa mig egenom ALLA hinder som kommer att komma i min väg! Trots smärta i hjärta och i nacke så är jag på toppenhumör!! Det är mitt paradis som gör mig sååååå lycklig... Bättre medicin kan man inte få!
Idag har jag varit i paradiset.. såklart! Jag har gjort i ordning pepparkaksdegen som står och väntar på mig! ska dit i morgon igen och göra pepparkakor!! MUUMS!

Har även varit i skogen en vända idag, skulle hjälpa pappa med att hämta julgranar, hur nu jag skulle kunna hjälpa honom med det de vet jag inte.. haha, men jag följde med i alla fall! Fick åka skoter för tusan! KUL! Väl i skogen så sket sig allt, först fick jag kliva av skotern för snön var för lös.. så jag fick pulsa i knähög snö! och när jag väl kommer ifatt pappa får jag höra att skotern gått sönder?!?! Vaddå sönder säger jag! o får höra att styrningen på skotern har gått åt helvete, så skidorna pekar åt både höger o vänster! SKIIIIIITKUL! eller inte.. Så då var det bara att strunta i julgranarna och pulsa hemmåt! Tog sin lilla tid..

Nu ska jag fortsätta sjunga och njuta av att bara vara..
Goodbye och sankta lucia o allt...
Vintervärmande kramar
- Maria

Inga kommentarer: