torsdag 25 december 2008

idag har jag jobbat. Var fruktansvärt trött i morse när telefonen ringde i morse och det var dags att gå upp och åka till jobbet! Neeeeej!!! ville jag säga o sen vända mig om och fortsätta mig sova. Men nej, det fick jag inte. så det var bara att pallra sig upp. Efter att ha jobbat 2 dagar av 3 är min nacke en katastrof. Jag mår illa för jämnan, och min yrsel vill inte ge sig! Fruktansvärt frustrerande. Ingen folksam som hör av sig angående det där heller.. Men jag ska ringa till läkaren igen, på måndag.

men ialla fall, efter att ha klarat av en ganska jobbig dag på jobbet, mycket på grund av min nacke och dess följd problem, så tog jag bilen för att hämta upp anna, sen hämtade vi upp sofia och sen brummade vi i väg till Mammi för att äta julmiddag.. (igen) Det var gottans, men godast var maten igår! underbart! Om jag inte nämnde det i gårdagens inlägg så hade jag en underbar julafton! Den bästa på fleeeera år! Hade allt jag kunde tänka mig; snö, familjen, Elliot, mat och skratt... och så julklappar såklart! Fick en jätte fin sminkbox med smink i.. Den har jag haft med mig vart jag än gått! hahaha! lite småbarnsaktigt men fanimej vad jag är fäst vid den!

Nåja.. snart ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken innan jag drar iväg mot norrbo igen. Ska ha Tobias och Elliot med mig... Lillebror som är så underbar! iiih! tack för julklappen!
Nå, nu ska jag göra mig iordning för att åka till norrbo.

ha en fortsatt God Jul och ett gott nytt år på er!!
God Natt!

Inga kommentarer: