onsdag 17 december 2008

17 Dec.

Dimma, hopp och smärta.
Läs orden, smaka på orden, känn på ordens verkliga betydelse.

Underbart att göra. Vissa ord vill man inte känna på, för det kan vara så att de gör ont inom sig när man känner på orden, smaka på orden vill man heller inte göra vissa gånger, för smaken av bitterhet vill ingen känna.. det rynkar man på näsan åt. Ta er tid att smaka och känna på orden ni hör eller läser, för en dag kanske det gör er gott!

"Jag vill sudda bort smärtan ur de vackra blänkande ögonen.
Få slut på den här ekande saknaden.
kom och rädda dem som så desperat behöver räddas.."

Jag må sakna mycket i mitt liv. som jag kanske en gång haft, eller som jag kanske aldrig haft. Men jag lever vidare.. i hopp om att en dag få det jag saknar.

Tänk i flertal.

Inga kommentarer: