lördag 6 december 2008

Lördag 6e Dec.

Har varit i paradiset nästan hela dagen!
Har hjälpt farfar att skotta lite snö, resten tog bror min med snö-slungan..
Sen fick jag och Tobias låna farfars bil så vi åkte in till stan o handlade + att vi käkade på fontana. Efter det bestämde vi oss för att ta oss en tripp till mammi och kotten! Det blev bara en snabbvisit. Men vi hann med en liten springtur i snön med elliot, han älskar att busa i snön! Fast han tycker INTE om att får en massa snö på magen! Usch usch.

Resten av kvällen har bara varit slö. Och det kommer den vara fortsättningsvis också. Ska nog faktiskt lägga mig i soffan o kolla på tv, eller om jag lägger mig i sängen o läsa.
Som jag kanske nämnt har jag börjat med en ny behandling mot mina smärtor i nacke och axlar.. behandlingen består av smärtstillande plåster och muskelavslappnande läkemedel, jag satt vid mamma och åt pannkakor som hon hade varit snäll och gjort i torsdags eftermiddag, och mitt upp i ätandet börjar jag känna mig konstig, så jag slutar upp att äta, och börjar mer och mer känna igen symtomen jag får strax innan jag svimmar. Mamma satt mittemot mig och började undra vad jag höll på med, och jag märkte att jag inte kunde svara henne! jag försökte säga något men det gick inte, efter en stund förstod mamma vad som höll på att hända så hon sprang fram till mig och hjälpte mig att lugna ner mig och andas rättförs. Det var fan bland det värsta jag varit med om på länge! jag kunde fan inte prata! jag försökte, men inget ljud kom! Så, frågan är om det har och göra med min plåster behandling?! Scary! Hoppas inte det händer igen!

Nej! Nu blir det slöande resten av kvällen som gäller, sen läggdags.
Bye bye och godnatt!

Inga kommentarer: