söndag 21 december 2008

21 Dec.

Mja, jag har alltid tyckt att "julstress" är överdrivet o fjantigt faktiskt. Meeen, i år känner jag att det brinner i baken på mig. Är ännu inte klar med allt som behövs göras före jul och det är 3 dagar kvar till jul?!?! UJA! just nu sitter jag hos anna och väntar på att de ska komma tillbaks, dagen har bara krånglat! + att min mobil tycks vara helt dum i huvudet! mina syskon säger att de har ringt och skickat sms till mig, men jag har då inte fått något. Även jag har skickat sms, men folk tycks inte ha fått det.. Är det Telia som schabblar eller är det min telefon?? Det ska vi reda ut! Anyway, Dagen började inte så där jätte bra... Blir väckt av Tobias och kotten som rusar ner för trappan för att kotten ville ut och kissa..

Bara att pallra sig upp ur sängen, Trodde att jag skulle skjutsa in dem till stan där de skulle åka bussen till Sthlm för att vidare åka kryssning. Men NEJ, de bestämmer sig för att ta bilen själva å låta den stå kvar i stan till de kommer hem i morgon kväll.. Gör så då muttrade jag surt. Sen skulle jag ta den andra bilen som stod på gården för att åka till farfar för att lämna farfars ica-kort och tickos öronmedel.. Jag GLÖMMER öronmedlet, har problem med att kunna låsa upp dörren till bilen, lär gå in å hämta en påse med varmvatten för att lyckas låsa upp bilen! MORR, sen ringer sofia o säger att hon vill ha sina byxor, jahaja, då var det bara att springa in i huset igen, som jag redan hade sprungit in å ut i typ 4 gånger för att få i gång bilen å få med mig alla grejer! kom till slut in i bilen, åkte till ica för att köpa tidning åt farfar, Kommer till ica.. å dom har inte öppnat än..!?! Vafan tänker jag och inom mig börjar jag liksom småkoka.. ica öppnar 11 på söndagar! Fan att jag inte tänkte på det! kollade på klockan, klockan var 10.50. jaja, då väntar jag väl då. Väl inte på ica så blev jag glad.. hittade en fin pläd som jag köpte. Tihi. en röd med vita snöflingor på! myys. Sen for jag iväg till farfar.

Fixar den där borren som anna ville att jag skulle ta med mig. Efter många om och men hittar jag och farfar den. Fick byta bil också för att anna ville kunna åka å hämta sitt köksbord o stolar.. Jahaaja, tänker jag när jag hör farfar säga att han knappt har nå bensin i bilen och att jag lär tanka så fort jag kommer in till stan. Jag frågar farfar: "kommer jag in till stan med bilen då?" Mjaaa, svarar farfar, det borde du väl göra. Fyfan, tror fan jag åkte på ångorna de sista kilometrarna! haha.. Tanka tanka.. Puttra iväg till min lgh för att hämta sofia för att sen åka till anna.. så nu sitter jag här.. och vill så gärna att Mills ska höra av sig, vill sååååå gärna leka med henne idag. Ska ringa o höra, för mobilen är inte å lita på tydligen.. SUCK!

Skriver senare..
om jag hinner..
Vintervärmande kramar!!!

Inga kommentarer: