tisdag 9 december 2008

9 Dec.

Vaknade kl 7, yr i huvudet, frågade mig själv "vad händer?", klockan ringde, tog en stund innan jag förstod att det var dags att gå upp, neeeeej! vill inte! så jag låg o snoosade i en kvart hihi. Sen var det bara o göra sig i ordning för att möta Ketchup och sen ta hans bil till blötberget o hämta kissekatten sorba som skulle till veterinären! Steriliseringsdags för sorba! Det var INTE det lättaste att få tag i henne och få in henne i buren! Hon är inte dum, hon förstod vad som skulle hända. Efter mycket om och men (och några rivmärken senare) så fick jag in henne i buren. så med Sorba i baksätet och Elliot i framsätet så tuffa jag iväg i bilen till veterinären. Det gick fort med sövningen, Sorbi somnade snabbt, operationen tog omkring 20 minuter, under den tiden var jag ute med Elliot. Sen var sorba redo att åka hem, nu har hon gömt sig under soffan och ser lurig ut. Stackars sorbi, men det blir väl bättre snart! Nu funderar jag på om jag ska ringa några samtal och ordna några saker för att sen åka tillbaka till Ludvika! Yäää!

Hejohå.

Inga kommentarer: