måndag 22 december 2008

22 Dec

Dan före dan före dopparedagen.. Eller? haha.

Sitter än en gång vid anna, Anna och Sofia är med bilen o kör bort en massa kartonger. Själv sitter jag här med kotten.. Han är trött o ligger o sover.. sköönt! för jag är själv minst lika trött som kotten skulle jag tro.. kom hem när klockan var kring 1 i natt, var tvungen att stanna uppe en stund för att elda lite.. var lite föööör kallt inne när jag och Sofy kom hem. så jag var uppe en extra timme o eldade i kaminen. Sen frös jag när jag låg i sängen trots en mysig balder i sängen och extra filt så jag kunde tyvärr inte somna.. låg å läste lite, Sen slockna jag nog rätt så snabbt efter jag släckte lampan.

Idag blev det att gå upp tidigt, men väldigt konstig i huvudet när jag vaknade av mobilen som larmade att det var dags att gå upp. typ halv 9, åååååh va ont jag hade i benen och i nacken! Sååå jätte stel. varenda morgon. känner mig inte alls som 20 år.. snarare 50. I alla fall när jag ska resa mig ur sängen. fy för det!

Nu vidare till julklapparna.. jag har två julklappar kvar att köpa, å de måste jag köpa i dag.. för i morgon ska jag jobba. Å efter det blir det lite tajt med tid.. Och så mååååste jag självklart ha upp min julgran i dag! Synd att jag glömde julgranskulorna i nyhammar! Då får jag ta upp granen i morgon.. hur jag nu ska hinna med det.. suuuuck, tiden räcker ju inte till! Men det är inte hela världen, bara jag hinner vara med o klä julgranen hos pappa i alla fall. Ska säga åt dem att de får vänta på mig tills efter jag slutat jobba :P hehehe.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva.. står ganska still i huvudet just nu!
Nu ska jag hjälpa anabanana och sofy!

God Jul!

Inga kommentarer: