torsdag 11 juni 2009

11 juni - kvällspromenad

Torsdag idag.. Men jag får det till onsdag! Typiskt mig.
Slö förmiddag. Sofia och Anabanana kom med Elliot på eftermiddagen för de skulle till Borlänge (inte till att fråga om jag vill med, neeejneeej! inte för att jag ville det men ändå haha) Elliot och jag låg i soffan och mys-slöa istället, jättemysigt när han ligger på ens mage och drömmer... Jag har varit och små handlat lite på hemköp, men där vill då inte jag handla alltför mycket saker för det är fan dyrt där!

När handlingen var klar sprang jag upp till lägenheten och hittade en jäääääätte glad Elliot där! och jag sa de magiska orden; "ska vi gå ut" och han blev tooookig! haha den lille vildingen. Så vi gick ut och gick en kvällspromenad vid skuthamn och västman.. vackraste stället i Ludvika skulle jag vilja påstå. Elliot passade även på att bada när vi gick vid sjön.. Härligt!! Men det slutade ändå med bad när vi kom hem igen, för han var helt grusig och smutsig på tassarna och magen efter allt springande ute! haha.. Nu ligger en blöt och trött Elliot och sover i vilo-stolen.


Nu ska nog jag göra en Elliot och lägga mig i soffan och kika på en film, sen läggdags!
Godnatt. bye.

Inga kommentarer: