onsdag 24 juni 2009

24 juni - uppdatering

Nu har jag jobbat två intro nätter på nattpatrullen. Och det har gått bra. Men jag har varit tröttare än jag trodde att jag skulle vara när jag gick av imorse. Kunde såklart inte somna på en gång när jag kom hem, så jag låg å läste ett tag, drog ner gardinerna och låg o tänkte i det dunkla rummet.. Till slut lyckades jag somna.. vaknade lite då och då men somnade om, sov till klockan var efter 2..!!
Det kommer nog inte vara alltförsvårt att somna inatt..

På eftermiddagen har jag träffat älskade mammi. Vi var och hämtade Elliot hos anabanana. Så nu har jag honom här hos mig. Har även varit en sväng på Dollar Store, kom därifrån med bland annat ett par "Frukostskålar"..Tyvärr var en av dem trasig, men det såg inte jag förrns jag kom hem.. tråkigt nog! Får åka till dollar store i morgon eller så och fråga om jag får en ny.. Förresten, vilket underbart väder! 25 grader och sooooolsken! Älskvärt.

Nu ska jag plocka undan lite skit i lägenheten i min väntan på att Sofia kommer hit!
PoK.

Inga kommentarer: