lördag 6 juni 2009

6 Juni - gårdagen

Gårdagen var festlig, Den högt saknade Elin kom på besök, och Maria var också här... Vi hade jätte trevligt igår, måste nog säga att Elin och jag var helvilda vid några ögonblick, Charader, dans och sång, krogen, besök på akutmottagningen och fyllepizza! WOOHOO. Riktigt roligt hade jag igår.

Min läpp känns dock som en ballong, och svider som tusan, men det hade kunnat vara värre! Elins läpp var värre, stackars tösa blödde i över 1 timme. Så kan det gå när man olyckligtvis skär sig på en trasig dricks-flaska... Hann med lite dansande på krogen iaf, det var massor med studenter där som festade rejält. Kvällen slutade med pizza framför ett förhäxad avsnitt med Elin som sov över hos mig. Vi kollade inte ens klart på förhäxad avsnittet utan vi stupade i säng ganska på en gång efter att vi ätit.

Så.. idag är jag faktiskt lite bakfull, jag som aldrig brukar bli bakfull. Slö som tusan och törstig som en öken. Men det som inte dödar det härdar.

Nu ska jag slöa vidare i min väntan på att Anna och Tobias ska komma hem från att ha varit och hämtat Sofia i Kalmar, + att de har varit en sväng in på IKEA i Örebro, väntar ivrigt på mina saker från IKEA. När jag fick höra att Anna skulle in på ikea så fråga jag om hon kunde köpa lite prylar åt mig.. Blev lite mer än bara "lite prylar".. HAHA

Bye så länge!

Och förresten.. Sveriges nationaldag i dag... WOOHOO för Sverige.

Inga kommentarer: