torsdag 25 juni 2009

25 juni - dag 1 av LA-festen.

Dag 1 av ludvikafesten och jag väntar mig en högljudd kväll/natt eftersom jag bor iprincip mitt i smeten av överdrivet (?) många öltält.. Men nå stora problem att somna tror jag inte att jag kommer att ha. Sov inte alltför länge i morse så det är nog ingen omöjlighet att somna trots de högljudda människorna nere på stan. Har sprungit en del på stan, det är ganska rörigt på grund av att jag bor inom fest-området som man måste betala för att komma in på.. Men ett plus är att jag får gratis inträde alla dagarna! Så jag har varit in på Turistbyrån i dag och hämtat ut mina "biljetter" som består av armbands-remsor i olika färger för de olika dagarna som festen håller på.. I dag, torsdag är det rosa som gäller....
För övrigt har dagen bestått av "frukost-fika" med Sofia och Marre, systembolaget, besök av både mammi och lillebror Tobias, Fika med Maria och varit upp på trafikskolan! Nu har jag ont i nacke och axlar så jag ska nog lägga mig i soffan o vila lite..

Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda...
PoK

Inga kommentarer: