onsdag 3 juni 2009

3 juni - vilken skit

Vilken skit.

Ilskan bara kokar i mig och jag tänker jävlar-i-mig ALDRIG ge med mig, tänker aldrig låta han få som han vill. Jag ger inte med mig nå mer, det är absolut toootalt slut med det. Och det är dags att fler resonerar på det sättet...

Nu sitter jag här, efter en vansinnesfärd som FAKTISKT hade kunnat varit värre, och har sprängande huvudvärk och känner mig fullkomligt tom i huvudet. Blir nog svårt att sova tyvärr, är nog egentligen inte tom i huvudet, känns bara som luften har gått ur mig, och jag väntar på att ta det där djupa andetaget som gör att man kan göra det som krävs.

Blir nog till att vara ilsken ett tag till, för att sen krypa ner i sängen och myspysa med lille Elliot.
Han har förresten varit helt tokig idag, jagat katten Balder över heeela gräsmattan och inne i huset också. Så nu ligger han i sin älskade vilo-stol och drömmer.. det rycker i nosen på honom och han gnyr till lite grann, så sött. hoppas han slipper mardömmar bara!

Bye

Inga kommentarer: