söndag 12 juli 2009

12 juli - helgen

Helgen är förbi. Jag vill ha fredag igen! Kan vi inte bara hoppa direkt till nästkommande fredag?
DET vore toppen! Antagligen heeelt omöjligt, men man kan ju drömma. Anledningen till att jag vill hoppa direkt till fredag är att jag kommer antagligen ha 4 tuffa nätter framför mig! Hoppas jag slipper köra den där bilen i morgon i alla fall! jag kan sköta telefonen och boken i stället! haha. Men vi får se. Går på i morgon kväll och går av på fredag morgon. Wish me luck.

Jag och Anabanana hade myskväll i går. Vi lagade mat(pommes, fläskfilè med tsatsiki) och kollade på mys. Det är trevligt att jag och Anna kan ha en sån kväll med tanke på att vi har en tendens att råka i luven på varandra. Haha. Men det har blivit mycket bättre de senaste åren. tack och lov.

Jag sov över hos Anna, vaknade av ett "Neej, Elliot låt bli!". Haha, Elliot gör bus det första han gör efter han har vaknat och fått liv i någon annan. Sen hörde jag hur dörren smälldes igen, Anna gick ut med Elliot. När de kom tillbaks RUSADE Elliot upp på min mage, sötnosen!
Gick hem till mig ganska tidigt, Elliot fick vara kvar hos Anna eftersom jag ska jobba i morgon.

Nu ska jag gå ut och gå!
PoK

Förresten.. Visst är det underbart när man har rätt?!?!

Inga kommentarer: