torsdag 23 juli 2009

23 juli - datakrångel och frustration!

Efter en lång dag så sitter jag äntligen vid min dator igen. Den har krånglat, min bror tog med sig datorn hem till sig i söndags och äntligen blivit klar med den idag. Så nu så här mitt i natten sitter jag och kollar iprincip allt som jag inte kunnat göra tidigare i veckan. HA! Kan absolut inte vänta till i morgon bitti. Egentligen borde jag bara gå och lägga mig med min anatomikudde och vetekudden för nu gör det fruktansvärt ont i nacken. Men det är väl bara att härda ut..

Är frustrerad på Telia, De anser att jag har "förbrukat" min avtalade "mängd datatrafik" och därför dragit NER HASTIGHETEN på bredbandet.. Skulle snarare kunna säga att de totalt lagt ner mitt bredband. Tar flera minuter att komma ut på en sida! Fruktansvärt frustrerande! Jag vet inte ens vad jag gjort som fått "min mängd datatrafik" att överstiga max! Suck.
För hoppningsvis blir det bättre nästa vecka. Ska jobba helgen så jag kommer väl inte orka sitta vid datorn så mycket. Att jobba natt gör mig enormt trött. Men jag ska pröva ett annat sätt att sova den här helgen. Får se om det är effektivare. Jag återkommer om det! haha.

Neeej, nu ska jag gosa ner mig i sängen bland alla mina kuddar + en bok så ska jag nog somna ganska omgående!
Godnatt.

Inga kommentarer: