tisdag 28 juli 2009

27 juli - härlig dag idag.

härlig dag idag. gick av jobbet i morse vid 7. Efter att ha jobbat 3 nätter så tycker man väl att man ska vara ganska trött! vilket jag kände att jag var också, men jag kunde inte somna.. jag lyckades somna nästa 2 timmar senare, vid 9! sov till 14 tror jag, sen var det upp och hoppa. Skulle leka med mammi. Vi var och hämtade Elliot vid Anabanana, sedan åkte vi och handlade efter det åkte vi till mammi. Mammi var så snäll så hon gjorde köttfärssås! MUMS!
Blev lite fika också. Pratade lite skvaller med mammi sen skjutsade hon in mig och Elliot till stan igen. På kvällen blev det en promenad genom stan med Elliot. Tack mamma för idag! <3

Elliot se så rolig ut när han studsar runt i lägenheten som en kanin..full fart, studs studs studs efter leksaken! Men nu har han lekt klart för i dag och ligger nu och sover i sin älskade vilo-stol..

Jag ska också lägga mig och sova nu..
Godnatt.

Inga kommentarer: