torsdag 9 juli 2009

9 juli - härlig dag + bus

Härlig dag! Fikat med familjen "ärtan" alltså Emilia, Tim och Devin. Sen hem till mig en sväng under tiden som Tim var och kollade lite på knivveckan. Sen har jag varit lite jävlig mot Tim också.. och det gjorde ju min dag! Han glömde logga ut från sin msn och då kunde inte jag låta bli att skriva ett "personligt meddelande". Enormt barnsligt, men ack så enormt roligt!

Jag skrev; " Hej alla barn nu är det barnprogram, jag sitter bänkad! "
Och av någon anledning så var den meningen ENORMT roligt.. skrattar faktiskt fortfarande så fort jag tänker på det. Men sen är jag en lättroad typ, och hellre det än en torris!!

Nu ska jag klä mig, för snart kommer Tim och hämtar mig! ska till björsjö och baka cupcakes!
På åter skrivande!
bye.

Inga kommentarer: