lördag 18 juli 2009

18 juli - intressant dag

Minst sagt intressant dag.
Såg något jag verkligen hoppas att jag slipper se igen, under en sträcka på cirka 500 meter (eller tilloch med längre) ser jag en vansinnesfärd! En bil vars förare inte är kapabel till att köra på rätt körfält, inte heller kapabel att köra rakt, utan är över på fel sida ett flertal gånger, är även på väg ner i diket på högra sidan ett antal gånger. För att slutligen köra rakt fram i en korsning där man bara kan köra åt vänster eller åt höger. Föraren hamnar med framdelen av bilen i diket och bakdelen av bilen står på högra körfältet, Tydligen så tror han att han kan komma upp från diket och börjar varva upp bilen, bilens däck bara spinner omkring på asfalten och skapar en enorm rökridå. Till slut överger han alla försök att komma upp ur diket med bilen, Men då har jag absolut fått nog, och jag ringer 112..

Efter den chockerande upplevelsen fortsätter jag och Mammi mot Ludvika, när vi kommer in till stan går vi in på Hemtex där jag köper mig en anatomi kudde. Efter det åkte mammi hem och jag gick upp till mig i väntan på att Tim skulle ringa. När han ringde bar det iväg mot Emilia! Det var trevligt. Vi bakade cupcakes och tjålade lite strunt.

Efter det blev det hemgång och nu sitter jag här, och har ganska ont i nacken. Så jag ska ta min nya anatomikudde och lägga mig och läsa tror jag.
Godnatt.

Inga kommentarer: