torsdag 2 juli 2009

2 juli - sen kvällspromenad med Elliot och månen som sällskap.

Elliot och jag var nyss ute på en sen kvällspromenad.. Han blir skitglad när man frågar om man ska ut och gå, men när man väl är ute går det segt, inte alls någon fart på honom som det brukar vara! man får mest dra med honom! Beror väl på värmen antar jag... Tog nästan en timme att komma hem! härligt var att gå promenad med en fin måne framme.. vackert! Hade tyvärr varken mobilen eller kameran med mig så det blev inget kort.
När jag var och handlade fick jag ett infall och köpte mig en TIA-lott, vilket jag aldrig brukar göra.. Och se på fan, jag vann den största och enda vinsten!! (skulle jag tro). för jag har då aldrig hört någon som vunnit 10.000 eller 250.000 eller vad de nu har för olika vinster! Vet ni någon som vunnit "storkovan" på en TIA-lott??

Nåja.. nu ska jag kolla på en film sen är det läggdags..
natti!
bye.

Inga kommentarer: