onsdag 14 juli 2010

14 jul - Hello...

Hello bloggen!

Vaaaaaarmt! Jag kan inte sova trots att jag veeeerkligen behöver sova. Det är min tur att köra inatt, behöver vara piggelin! Men det har tyvärr inte gått så bra på sovfronten. Vaknade 13, 14 och 15, vid 15 tiden gick jag upp i tron om att fastighetsskötaren skulle komma och besiktiga lägenheten vilket han inte gjorde. Undra varför.. Jag kanske tog fel på dag när han ringde mig i går när jag låg och sov, vilket såklart resulterade i att jag knappt kommer i håg vad samtalet innehöll. hhhmm.. får väl ringa i morgon om det.

Annars har jag bråkat med mitt internet.. Känns som en daglig syssla nuförtiden haha. Har hållt på med att få internet att fungera sen jag gick upp. Men nu funkar det äntligen, efter några samtal till kundtjänst som tyvärr inte kunde hjälpa mig med de problem jag hade men önskade mig ändå en fortsatt trevlig dag.. Ha!

Jag: Jag försöker fylla på mitt mobila bredband men det går inte. Hjälpa?
Kundtjänst: Neeej, vi har problem med det just nu, men försök igen senare eller i morgon!
Jag: Eeeh jaha...?
Kundtjänst: Var det något mer jag kunde hjälpa med?
Jag: Njaa, jag behöver verkligen få igång mitt internet så fort som möjligt...
Kundtjänst: Förstår det, men ha en fortsatt trevlig dag..!
*klick*

Nåja.. Snart dags för min tredje natt av fyra den här veckan. känner mig ju visserligen trött men det blir det nog ändring på när man väl börjar jobba. Jag trivs på jobbet och arbetskollegorna är toppen! Det blir många skratt under nätterna. Och många gånger skrattas det bara för att! haha.

Nu ska jag äta något och sen bär det iväg mot jobb!

Inga kommentarer: