tisdag 20 juli 2010

20 jul - vakna med dravvel.

Jag har vaknat nu, tror jag. Sitter vid datorn och gäspar och försöker få bort gruset ur ögonen. jisses vad trött jag är. Men det var sååååå skönt att sova! verkligen jätte skönt! Och Elliot har funnit sig i att sova hela förmiddagen också. Han var nog också trött hihi.

Jag gick av 7 i morse, gick till Anabanana och hämtade en väääldigt glad Elliot som dessutom hade passat på att ta sig en liten tugga av annas tygsko (Sorry anna men du får städa upp det själv), jag träta lite på honom och han sjönk till marken stackarn. Så det fick räcka med åthutning och så gick en glad Elliot med mig hem. Gick hem, duschade, ringde ett litet samtal som förhoppnings innebär att jag får vara ledig på Lördag som jag verkligen skulle behöva vara.

Nu ska jag försöka göra mig lite social! Ledig i natt men i morgon går jag på för att göra fyra nätter, eventuellt bara tre nätter då om jag får vara ledig på lördag. Siddu!! Sen är det iprincip dags för flytt och jag har fortfarande inte börjat packa?!!? Märks det att jag inte riktigt vill fast jag samtidigt vill? Slöhet vad är det? hihi.. nää fyy vilket dravvel. Hej!

Inga kommentarer: