torsdag 29 juli 2010

29 jul - Jag. Ska. Flytta.

Nu är det dags. Det är mycket delade känslor angående det här, Många känslor jag inte kan förstå och en del känslor som jag inte vill ta itu med av diverse olika anledningar. Det är lite skrämmande men jag måste. Det är nu det gäller. Jag tänker hoppa från höjden och hoppas att jag kan flyga. Som en fågelunge som för första gången ska lämna familjeboet. Fast jag ska lämna mitt eget bo, jag har bott i min etta i nästan två år, det är verkligen dussintals olika känslor. I början trivdes jag inte här, hade lite svårt att ta till mig lägenheten som mitt hem, Jag var faktiskt knappt i lägenheten alls när jag flyttat hit, jag var hos mamma och hör och häpna hos pappa också. Men med tiden föll jag för min mysiga lägenhet. Och den har varit mitt alldeles egna krypin sen november 2008.

Men nu är det alltså dags att ta farväl av den här lägenheten vilket jag har svårt att förstå, Jag ska flytta. Jag. Ska. Flytta. nervöst! Spännande! osäkert! wow!

Inga kommentarer: