lördag 17 juli 2010

17 jul - åska på G

Ont i huvudet, illamående och för oooovanlighetens skull är jag trött. Det känns lite som förkylning för jag nyser och snorar som fan, och tröttheten på det. Crap.
Idag ska det tydligen åska på eftermiddagen kvällen och jag är fast besluten att inte sitta i min lägenhet själv då! BLÄ! Liiite smårädd för åskan, speciellt om det är kraftig åska som det tycks bli.

I går trodde jag att jag skulle lägga mig i säng tidigt, men så blev det inte. Istället hamnade jag och Elliot på Cillas balkong till klockan var efter 12 på natten! Elliot var jätteduktig där trots att det var första gången han var hos Cilla så jag tänkte att nu blir det säkert lite osäkerhet och pip från hans sida men det var inte mycket sådant alls! Goood!

Förresten, jag kanske borde börja packa??

Inga kommentarer: