onsdag 7 juli 2010

7 jul - sömnsvårighet.

Trots att jag var jättetrött i går kväll så kunde jag inte sova förrens klockan var efter 3 i natt. Visste att svårheten att ställa om skulle komma krypandes förr eller senare. Trökig natt och Elliot vart irriterad på mig stackarn. Drygt när man inte kan ställa om sig som man vill. Jag gillar verkligen att jobba natt, men det har sina nackdelar tyvärr. Men fördelarna är desto fler så det är fortfarande ett plus att jobba natt..

i och med att jag somnade sent så ville kroppen absolut inte gå upp klockan 9 som jag först hade tänkt. Neej neej, jag gick upp flera timmar senare. Det gillar jag inte men det är som det är. Vaknade faktiskt av att Elliot pep från sin bädd, ville upp och väcka mig sötnosen.
Annars har dagen varit slö.. Jag är slö och Elliot är slö. Snart kommer nog mammi en sväng. i kväll väntar en (förhoppningsvis) sval och skön promenad med Elliot!

Inga kommentarer: