måndag 5 juli 2010

5 jul - Ooops.

Jag är tröttare än tröttast och jag har sovit alldeles för länge, trots ett fönster som stått på glänt och gnisslat och knorrat och fört irriterande ljud har jag sovit bort större delen av dagen. Men det var behövligt skulle jag tro, hade jag inte sovit de timmar jag gjort nu så skulle jag nog inte varit mycket till människa.. haha, det är jag ju inte riktigt än heller men ge mig en halvtimme eller så så ska det gå bra. Jag har förhoppningsvis fått mitt paketavi och ska äntligen få se vad jag köpt... Ska hämta ut ett till paket, nämligen mitt 3bredband kontant som jag vann förra veckan! Wiihooo!

Nu inväntar jag Anabanana, hon ringde för en stund och ville komma upp, men jag kommer absolut inte ihåg varför hon ville komma upp hit för.. hon prata och jag höll med. Det funkar! haha

Inga kommentarer: