fredag 13 augusti 2010

14 aug - uppdatering!

Jag vet att ni tänker ÄNTLIGEN!! Eller något i den stilen... hahaha..

Nåja.. så här är det; Jag är trött, jag har ont, jag tycker att det är alldeles för varmt och kladdigt både inne och ute! Och nämnde jag att jag är trött? Som vanligt nu för tiden, most likely för att jag jobbar natt som fan men det är övergående! haha. Nu har jag inte många nätter kvar och sen... ojojoj. Spännande!

Beställde en bärbar dator i dag också. Ska bli kul med en ny dator. Valt ett datamärke som jag aldrig haft förrut så det kan ju bli intressant, ska vara en bra dator och bland det bästa.. DEN ÄR SNYGG! haha. Men självklart spelar innehållet roll också! Men jag har ju kvar min stationära... Den går nog ett tag till får jag hoppas hahaha.

Det här inlägget skulle egentligen kommit upp igår men av någon anledning så krånglade internet!!!

Inga kommentarer: