fredag 27 augusti 2010

27 aug - roligheter.

Dagens tema: SJUKLIGT!

Japp, lagom till alla roligheter har jag gått och blivit förkyld. Rejält förkyld dessutom. Det enda jag orkar göra är att ligga i sängen med täcket uppdraget till öronen annars fryser jag. I går var jag i alla fall på introduktionsdagen. Piiiinade mig igenom halva dagen, med halsont och jaa, ont i hela kroppen. förmiddagen gick någorlunda bra men allt eftersom blev det jobbigare och jobbigare. Och när jag väl kom hem så var det riktigt drygt! Förkylningen var ett faktum.

Idag var jag ändå tvungen att pallra mig till skolan för att köpa ut mina böcker, som tur var fick jag skjuts till universitetet och även skjuts till systemet så att jag har det avklarat för en tid framöver haha. Annars har jag bara kikat på tv och film och kurerat mig! Och betalat de där räkningarna.. Dom lyckades bli shyyyyhöga den här månaden! ujuj!

Nu blir det ännu mer kurerande och kanske slumra en stund! Fast nu blev det varmt, men tar jag av mig morronrocken så kommer jag att frysa.. Hm, problem.

Inga kommentarer: