tisdag 24 augusti 2010

24 aug - Örebro!!

Idag har det varit fullt upp iprincip från det att jag vaknade. Visserligen vaknade jag alldeles för sent av att brorsan ringde och sa att han kunde skjutsa mig till Örebro idag. Scoooore! tänkte jag men fick jävligt bråttom att packa och göra mig klar.

Vid 15 tiden idag bar det av mot Örebro. Kom till Örebro i någelunda bra tid, har packat upp och varit och handlat lite och sen har jag bara tagit det lugnt, setat vid datorn och kollat på tv. Har faktiskt kollat på Fångarna på fortet, trodde jag aldrig att jag skulle kolla på men det gjorde jag. Var sisådär bra men ändå något och kolla på. I morgon ska jag eventuellt träffa en "nykomling" (som mig då) på stan en sväng och vara vilsna tillsammans. Kan bli intressant! Kanske en fika eller så och prata lite om vad vi vet och vad vi inte vet!

Kom på nu att jag inte har tagit med mig någon jacka! Fan också! Hur kan man glömma en jacka när hösten står i farstun.. Eller?! Ååå.. då lär jag ju tillbaka till Ludvika ganska snart!

Inga kommentarer: