fredag 20 augusti 2010

20 aug - hemligheter

okej. Jag ser själv att jag är väldigt hemlighetsfull i bloggen, och jag har kommit fram till ett dilemma? hur ska jag själv kunna veta vad det är jag skriver om när jag kollar igenom min blogg om kanske ett år? Eller nej förresten, ett år skulle jag faktiskt minnas, i alla fall det mesta skulle jag minnas. Men saken är ju den att när inget är klart och inget känns hundra procent säkert är det inte så lätt att kasta ut allt till omvärlden. Eller hur?

Man har hemligheter, det kan ingen säga att dem inte har, för det har vi, var och en av oss bär på hemligheter, vare sig de är stora eller små, men det har ju egentligen inte med saken och göra. För vare sig de är små eller stora hemligheter, så är de såpass privat, skämmigt eller pinsamt så vi vill hålla det hemligt. Jag har flera hemligheter.. hur många har du?!


Många bollar i luften nu och allt är bokstavligt talat högt upp i himlen som är full av moln för jag kan inte se klart just nu.. jag inväntar, för med tiden molnen försvinner och jag ser tydligare vad som finns bortom horisonten!

Inga kommentarer: