måndag 30 augusti 2010

30 aug - 1 på 400!!!

Ååååååååååååååååh! Det här har inte varit en lätt dag, so far i alla fall! Skolan 8.15, ooh jag var i god tid! Informationen vi fick skapade lite små hysteri i min hjärna. Så mycket som behövde göras men som jag inte lyckats få gjort. Så det var bara att bita i det sura äpplet och göra det i dag.. lätt som en plätt kan man tro, men absolut inte. Det tog mig flera timmar att få nytt lösen till studentforum, komma med i en grupp, samt få tag på den ENDA personen som har hand om schemat för pedagogik kursen. EN person.. På 400 STUDENTER! sjuuukt. Så henne väntade jag på i över 1 ½ timme. Jisses. Liiite dåligt men info.

Nu är jag äntligen hemma igen, min nacke håller på å ger min övriga kropp stryk så jag ska försöka vila en stund innan det är dags att ta itu med annat. Crapy förmiddag men det är bara att fortsätta!

Inga kommentarer: