onsdag 14 september 2011

14 sep - no pain no gain

Onsdag!

Det har gått en hel vecka sen jag var uppe i Umeå!? Jag kan inte förstå det, Min resa till Umeå var stort. Nu vet jag saker jag inte visste förrut. Jag muttrar en del om att tiden inte går tillräckligt fort, att det är långt dit och så vidare, men det har redan gått en vecka sen jag var upp till Umeå. Och nu sitter jag hemma i min lägenhet och ska till och fortsätta plugga inför inlämning jag har på söndag. intressant..

Det är mycket bättre väder ute idag, fint höstväder med blå himmel och solsken, men det blåser väldigt mycket. Skönt att bli av med ruskvädret som varit de senaste dagarna. Har bokat in en promenad med Cilla lite senare idag. Kan bli rättså intressant med tanke på att jag har träningsvärk med STORT T! haha. Har börjat med stavgång/barmarksträning och träningsvärken kommer på en gång.. härligt. no pain no gain har jag hört!

Inga kommentarer: