onsdag 7 september 2011

7 sep - regnat bort.

Dagen har regnat bort. Tråkigt att det ska regna när man är i Umeå. Hade velat gå på en riktig upptäcksfärd. Men det blir väl fler gånger. Har i alla fall varit till universitetet idag. Jösses vilken stor skola! Den måste vara bra mycket större än Örebro universitet..

På väg till hotellet så tappar jag bort mig, för att bussen åker ett annat håll än det jag kom ifrån när jag åkte till universitetet, så jag lyckas bli heeelt lost. Efter lite trevande och funderande så lyckades jag se något bekant och lyckan var total. Jag skulle hitta tillbaka till hotellet smärtfritt! UNDERBART!

Har varit iväg och ätit en sväng. köpte med mig ett sudoku korsord, så jag har o underhålla mig i morgon när jag ska heeeela vägen hem till Ludvika.. över 60 mil..! Å så kul (rejäl dos sarkasm)...

Inga kommentarer: