söndag 4 september 2011

4 sep - verkligheten kommer i fatt.

Verkligheten börjar komma ifatt mig nu.. Veckan som kommer blir tuff. Jag åker upp till Umeå på tisdag. blir där till torsdag. Jag hoppas att jag kommer att trivas och att det känns rätt.

Tyvärr är jag inte så taggad på att åka till Umeå. Det finns annat jag skulle vilja göra och dona med men det hinns inte med och jag måste till Umeå, det är kursstart och jag är nervös.

Finns alldeles för många "tänk om". Men jag ska slå bort alla de där "tänk om" och "go with the flow". haha

Snart läggdags, jag är jättetrött efter en väldigt trevlig helg.
I morgon kommer jag väl att ränna omkring som en väldigt vilsen Maria.. Det är jag i ett nötskal. Måste upp tidigt för att tvätta också.. Aaaaah va tråkigt när man kan sova! nåja.. Godnatt

Inga kommentarer: