torsdag 15 september 2011

15 sep - blötberget - ludvika!

Lyckades få tag i en bil idag. Så jag åkte i väg och träffade först Emilia och sen var jag med till dagis och hämtade hennes små pojkar. Så stora de har blivit! Jag har inte träffade dem på hela sommaren, så jag var hel glad över att få träffa busungarna!

väldigt kul att få träffa Emilia också för det var också alldeles för längesedan vi hann med att snacka om allt och inget. Så nu har vi det avklarat någelunda, men måste absolut ses igen.. snart!

På tal om något helt annat! Jag har tid hos frisören nästa vecka och jag vet inte alls hur jag ska klippa mig! hur mycket? hur lite? lugg.. om ja, snedlugg eller rak lugg? En sak är då säker, jag måste tunna ut håret lite.. Väldigt tjockt just nu! Tar en halv evighet för håret att torka.. problem problem haha..

Fick även för mig att gå från Blötberget till Ludvika idag på kvällen.. tog typ en och en halv timme.. tog det lite lugnare när jag kom in i Ludvika för det blev fan tröttsamt.. I morgon blir det vilodag! om jag inte blir alltför rastlös! haha!

Inga kommentarer: