tisdag 20 september 2011

20 sep - vaken lite tidigt.

Varit vaken en stund nu, men jag hade ju tänkt sova till två i alla fall! Men av någon anledning fick jag inte det. Lite småtrött men jag är vaken i alla fall. Klockan två är det tvätt tid som gäller, fram till klockan 18. Inte upplagd för det men det är ett måste! Skulle verkligen behöva städa här också men jag har inte hunnit köpa en dammsugspåse som jag snöpligt nog fått slänga! Usch!

Ska äta lite frukost nu, väldigt sen frukost men det får man när man jobbat natt. Natten gick bra, första halvan av natten var lugn, men sen var det lite livat i larm-telefonen. Inatt var jag inne på Lingongården, nästa natt ska jag vara utåt skogarna, ska blir väldigt kul att vara på södra då det är längesen jag var det! Faktiskt typ 3 veckor sen jag jobbade över huvudtaget! Har varit upptagen på annat håll tror jag hahaha...

Efter den här natten som kommer så är jag ledig två nätter sen gör jag fredagnatten.


Inga kommentarer: