måndag 26 september 2011

26 sep - dagen före

Dagen före min dag och det känns konstigt.. Allt känns konstigt just nu, vet inte riktigt vad som försigår men jag antar att det inte är någon ide att tänka alltför mycket på saker och ting. Men tankarna sipprar igenom och tar sig fram i alla fall..

I morgon blir jag 23 år och jag har inga tankar eller direkta planer what so ever. Jag ska jobba natten till i morgon och även natten till onsdag, så det blir inte mycket till firande. Jag jobbar även i helgen så det blir inte mycket lugn och ro den här veckan. Ska även hinna med en hel del läsning inom skolan. Behöver hämta ut mina böcker från adlibris idag också...

Men jag tror att jag går å drar täcket över huvudet och stannar under täcket resten av dagen.. Till att börja med...

Inga kommentarer: