söndag 18 september 2011

18 sep - fortsättning på bästa helgen på länge..


Helgen har som vanligt bara ruuuusat förbi alldeles för fort. Men så är det väl när man har trevligt. Helt nya upplevelser i helgen. Och jag bara gillar det. Även om jag stundtals varit nervös så har det gått bra. Tar ett par djupa andetag och så är det bara att satsa.

I morgon har jag ju tänkt ta en genomkörare med mina stavar men så kom jag på att jag jobbar två nätter nu så det blir ingen genomkörare förens tidigast onsdag... Tråkigt nog. Blir till att jobba två nätter på lingongården nu, längesen jag jobbade där och inte gjort så många nätter där heller så det lär ju bli intressant! På fredag natt gör jag ett pass på södra nattpatrullen också!

Cilla var så snäll att jag fick låna hennes bil över helgen. Taaaaaack vännen! Det var verkligen guld värt! Röda faran.. mohaha
Nu ska jag läsa lite innan sova! Försöka ta mig upp och tvätta i morgon.

Inga kommentarer: