söndag 11 december 2011

11 dec - spontanhelg 2.0

Jag har haft en väldigt trevlig helg. Spontan har varit nyckelordet och jag har väl egentligen inte fått så mycket vettigt gjort, som egentligen var tanken. Men det är bara att jobba hårdare veckan som kommer. Det blev inget skjutsande på folk igår, så jag åkte på egna äventyr! Träffade mina syskon, kollade på Trassel (barnsligt rolig film) och bus med Elliot på gården hos pappa. Spelade nämligen vinterfotboll, Jag lyckades drutta på rumpan också.. ajaj, men det var riktigt roligt!


Jag lyckas med något bara jag kan göra tror jag, ÅKA FEL.. Jag måste ha varit helt slut i huvudet, för så fel får man bara inte åka. Det är skillnad på tjotahejti och slutdestinationen säger jag bara. Man skulle kunna säga att det blev lite mer spontant än jag hade räknat med.. hahahahaha.. Nåja, jag skrattat gott åt det i alla fall.

Jag fryser ända in i märgen nu.. Krypa ner under täcket!

Inga kommentarer: