tisdag 20 december 2011

20 dec - lycklighetsdansen två gånger om!

Jag dansar lycklighetsdansen idag också! Jag vill inte att dagen ska ta slut! Jag har haft otroligt trevligt idag. Men all good must come to an end heter det, jag börjar bli ganska trött i ögonen så det är nog snart läggdags.

Vaknade vid sjutiden i morse av att jag fick finbesök av systeryster och ELLIOT! Älskade Elliot! Han kan verkligen få en på bra humör så tidigt på morgonen.. haha. gjorde oss i ordning för att komma i tid till Kupolen när de öppnar vid 10. Vi kom dit strax efter tio, krånglade till det lite med vart jag skulle parkera men fick ett par härliga skratt så jag bjuder på den tokigheten haha.

Började faktiskt Kupolen besöket med att fika! hahaha.. Det är så vi systrar gör det, fikar först och shoppar sen haha! Måste samla energi för all shopping, och oj vilken energi jag fick.. "shopping-febern" slog till rejält! och jag kom ut från H&M med en väldigt stor kasse med diverse plagg och prylar!

Fick lite dåligt samvete att jag bara köpt grejer till mig själv så det bar iväg på julklappsjakt! Jakten blev lyckad. jag är nöjd. Så det blev till att köpa en liten sak till till mig själv. En t-shirt! Den är bara såååå bra! Snyggare t-shirt får man leta väldigt länge efter!!




Tack för en härlig dag systeryster,
många skratt och en hel del tokigheter!
"Duu.. nu är det köpstopp för din del" haha..

Inga kommentarer: